M. Lajčák: „Len známa a pozitívne vnímaná krajina dokáže vzbudiť dôveru zahraničných investorov“

18.2.2014 | Aktivity ministra | Branding Slovenska | Prezentácia Slovenska v zahraničí

Na pôde rezortu diplomacie sa dnes (18. februára 2014) zišli odborníci na marketing a branding, ktorí s Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR dlhodobo spolupracujú, aby spoločne s podpredsedom vlády a ministrom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR Miroslavom Lajčákom prezentovali novinárom víziu v oblasti tvorby značky Slovenska. „Len známa a pozitívne vnímaná krajina dokáže vzbudiť dôveru strategických zahraničných investorov alebo pritiahnuť väčšie množstvo turistov. Rovnako tak aj našim podnikateľom sa podstatne lepšie presadzuje na zahraničných trhoch, ak je ich značka podporená silným brandingom krajiny, ak sa jasne vie, odkiaľ prichádzajú a čo znamenajú,“ uviedol na tlačovej konferencii minister M. Lajčák. Doterajšie kroky pri príprave jednotnej prezentácie Slovenska v zahraničí novinárom predstavili sociologička Oľga Gyarfášová, konzultant pre branding a marketing Marián Timoracký a poradca ministra pre tvorbu jednotnej prezentácie SR v zahraničí Peter Littmann.

[<br><br>]

<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/klRr0ZYG0nw?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Záznam tlačovej konferencie